NL Digital Advertising en Promotions Manager:

Als Digital Advertising en Promotions Manager

1 ) Ik maak een marketing campagne plan.

2 ) Ik  plan en bereidt voor reclame en promotiemateriaal die de verkoop van producten of diensten te verhogen. daarbij werk ik samen met klanten , functionarissen van het bedrijf , verkoopafdelingen en reclamebureaus .

3) Ik Assisteer met een jaarlijkse begroting ontwikkeling.

4 ) Ik Inspecteer lay-outs en reclameteksten en bewerken scripts , geluids- en videobanden en ander promotiemateriaal voor de naleving van de specificaties .

5 ) Ik Coördineer activiteiten op afdelingen, zoals verkoop, grafische ontwerp, media, financiën , en markt onderzoek. (BigData analyse)

6) Ik bereid onderhandelen voor over reclame en verkoop contracten .

7) Ik identificeer en ik ben het contact voor promotiecampagnes en industrie programma's die voldoen aan de geïdentificeerde wensen en eisen van de koper verkoopdoelen, zoals dealers, distributeurs of consumenten te ontwikkelen.

8) Ik verzamel  en ordenen  informatie om reclamecampagnes te plannen .

9) Ik overleg met afdelingshoofden en / of personeel om onderwerpen zoals contracten , selectie van reclame media , of het product te bespreken worden geadverteerd .


10) Ik verstrek aan klanten marketing of technisch advies.

11) Ik Monitor en analyseer verkoopbevordering en bepaal resultaten naar kosteneffectiviteit van promotiecampagnes.

12 ) Ik ben op de hoogte van artikelen in vakbladen en vakliteratuur t.a.v. trends , innovaties en veranderingen die mediaplanning beïnvloeden.

13 ) Ik Formuleer plannen om zaken uit te breiden met gevestigde rekeningen en zaken af ​​te handelen als agent voor reclame -accounts.

14 ) Ik Zorg voor presentatie en demonstratie aan ondersteuning bij de introductie van nieuwe producten en diensten aan medewerkers in het veld en klanten .

15 ) Ik leid, motiveer , en zie toe op de mobilisatie van een campagne team om campagne doelen te bevorderen.

16) Ik plan en voer  reclame- beleid uit en strategieën voor organisaties.

17 ) Ik Volg programma budgetten en uitgaven en campagne respons op elke campagne gebaseerd op de doelstellingen van het programma en de industrie normen te evalueren.

18) Ik monteren en te communiceren met een sterke , diverse coalitie van organisaties en / of publieke figuren , het beveiligen van hun samenwerking , ondersteuning en actie, om verdere campagne doelen.

19) Ik train directe werknemers die zich bezighouden met het ontwikkelen en produceren van reclame.

20 ) Ik coördineren de media om reclame te verspreiden.

21 ) Ik Contacteer organisaties om diensten en faciliteiten aangeboden uitleggen .

22) Ik stuur, coördineer & produceer marketing onderzoek.

23 ) Ik vertegenwoordig bedrijfs ontmoetingen op beurzen om producten te promoten .

24 ) Ik gebruik conventies en sociale functies om te raadplegen en prospect bestanden voor promotionele doeleinden te organiseren

Reacties

Populaire posts van deze blog

Yoga Ranking

RoundCube plug in settings