Shell Contact Wijkbus

Beste Hans,

Omdat ik nu toch bezig ben met de Wijkbus heb ik nog wat ondernomen, voor mij is het belangrijk om aan de gang te blijven.

Ik weet dat jullie het nu zwaar hebben met het wegvallen van Theo.

Hierbij wellicht een positief lichtpuntje:

Shell geeft aan dat i.v.m Nabuurschap (Archipel) zij eventueel geïnteresseerd zijn om de Wijkbus te sponsoren.
Daarvoor willen ze graag het sponsor bedrag weten en het doel van dit bedrag. Dit zou misschien een ?rij-opleiding? kunnen zijn of andere bijdrage om de Wijkbus verder te helpen.

Zij verwachten terug een korte vermelding op de Website (Shell Logo) of een vermelding in het Programma boekje wat we eventueel leuk kunnen vernieuwen.

Wat ze niet doen is bijvoorbeeld benzine betalen etc.
Ze willen ook geen groot logo op de bus.

Wellicht een activiteit die normaal niet in het budget valt van de Wijkbus. Leer werk plek creëren 

Contact personen zijn Astrid Malle en Bianca Stip van
Shell Nederland B.V.
Afdeling Social Investment
Postbus 444
2501 CK Den Haag
070 - 377 8787

Dit moest ik even kwijt anders ga ik dit vergeten door te geven.
Groet,
Mark Jan

Reacties

Populaire posts van deze blog

Yoga Ranking

RoundCube plug in settings